Opis
Astat oferuje kompleksowe rozwiązania do testów odporności przewodzonej zarówno dla norm cywilnych, wojskowych, jak i automotive. Oferowany przez nas sprzęt, w zależności od wymagań, może być w pełni zgodny z aktualnymi normami (full compiliance), bądź też służyć do testów inżynierskich (pre-compiliance). Sprzęt uzupełniony jest o akcesoria do normatywnych stanowisk takich jak stoły testowe, akcesoria, sieci CDN, klamry pojemnościowe, odpowiednie okablowanie.
Wyładowania ESD
Jednym z najczęstszych przyczyn uszkodzeń urządzeń elektronicznych są wyładowania elektrostatyczne – w skrócie ESD. Powstają one podczas normalnego użytkowania urządzeń przez operatora, który w niekorzystnych warunkach (suche powietrze i elektryzujące się materiały) może naładować się elektrostatycznie do bardzo wysokich napięć i dotykając np. klawiatury urządzenia spowodować wyładowanie elektrostatyczne. Oferowane przez nas generatory pozwalają na wykonywanie praktycznie wszystkich testów ESD w zakresie testów cywilnych, militarnych, lotniczych i motoryzacyjnych do poziomu narażeń 30 kV. Oferujemy także akcesoria pozwalające na wykonywanie kalibracji generatora we własnym zakresie.
Impulsy EFT / Burst i Surge
Oferujemy kompaktowe generatory zaburzeń impulsowych typu EFT/Burst oraz Surge. Generatory są standardowo wyposażone w sieci CDN, pozwalające testować urządzenia zasilane 1-fazowo 230 V AC /16 A. Generator można łatwo doposażyć w zewnętrzne sieci 3-fazowe oraz rozbudowywać o dodatkowe moduły pozwalające wykonywać takie testy jak: odporność na impulsowe i sinusoidalne 50 Hz pole magnetyczne, zapady, zaniki i zmiany napięcia zasilania, odporności na sygnały sinusoidalne o częstotliwościach <150 kHz. Testy wojskowe
Sprzęt wojskowy także musi być testowany w zakresie odporności na zaburzenia przewodzone w nieco inny sposób niż urządzenia komercyjne. Testowane są całe systemy łącznie z dedykowanym okablowaniem łączącym poszczególne elementy systemu. Testy tego typu wykonuje się na specjalnych stanowiskach z płaszczyznami uziemionymi, które także przygotowujemy lub po zamontowaniu systemu już na gotowych pojazdach.