Testery wysokonapięciowe i elektrosymulacyjne

Wyświetlanie wszystkich wyników: 3

Testery wysokonapięciowe i elektrosymulacyjne

Systemy wysokonapięciowe i elektrosymulacyjne to profesjonalne i wysoko wyspecjalizowane testery umożliwiające przeprowadzanie skomplikowanych pomiarów z wykorzystaniem zarówno napięcia niskiego, jak i wysokiego AC i DC.

Dzięki współpracy z firmą Adaptronic oferujemy systemy umożliwiające pomiary nawet przy 6000VDC oraz 5000VAC. Możliwe są również wyższe napięcia w wykonaniach specjalnych przy zintegrowaniu urządzeń zewnętrznych.

Testery pozwalają badać rezystancję izolacji, wytrzymałość dielektryczną przewodu, umożliwiają wykrywanie łuków elektrycznych, lokalizację przerw oraz zwarć w wiązce. Oczywiście testery HV pozwalają na wykonywanie wszystkich testów dostępnych w testerach LV (przed każdym testem HV musi zostać wykonany test LV). Dużą zaletą dużych testerów modułowych jest możliwość łatwej rekonfiguracji dopasowującej system do aktualnych potrzeb aplikacji. Testery z modułem stymulacyjnym umożliwiają testowanie komponentów elektronicznych oraz badanie przekaźników i przełączników, co powoduje, że stają się idealnymi systemami badającymi kompletne okablowanie w taborze kolejowym (pociągi, tramwaje, wagony), w samolotach oraz pojazdach militarnych. Warto zauważyć, że okablowanie można badać zarówno w stanowiskach wstępnego montażu wiązki, jak i również wiązkę zamontowaną bezpośrednio w pojeździe (włącznie z wszystkimi elementami pojazdu).

Modułowy system testowy umożliwia rozbudowę liczby punktów testowych aż po setki tysięcy punktów testowych które wystarczją do przetestowania satelity (np. Galileo), co powoduje w zasadzie brak ograniczeń w tym zakresie, a dzięki możliwości współpracy poprzez magistrale: RS232, Ethernet, CAN, CAN-OPEN (jako dodatkowe moduły) systemy wysokonapięciowe stają się integrowalne z istniejącymi sieciami przesyłu informacji w środowiskach testowania.

  • testy funkcjonalne szaf sterowniczych , kokpitów sterowniczych np. do pojazdów szynowych
  • Testowanie całych wagonów , lokomotyw , EZT – ów, statków powietrznych lub wojskowych
  • intuicyjne sterowanie za pomocą ekranu dotykowego,
  • zintegrowana baza danych dla programów i protokołów,
  • integracja z siecią komputerową.